تحلیل آماری با نرم‌افزار آموس Amos

تحلیل آماری با AMOS

تحلیل آماری با AMOS  یکی دیگر از خدمات تحلیل آماری موسسه با مدیر می باشد. نرم افزار آموس (AMOS) یکی از نرم افزارهای مناسب برای تحلیل داده های پایان نامه مدیریت و علوم انسانی است. نرم افزار تحلیل آماری آموس (AMOS) جهت محاسبات تحلیل عامل و مدل معادلات ساختاری استفاده می شود. برونداد نرم افزار آموس به صورت گرافیکی بوده و لذا درک مطلب را تسهیل می کند. AMOS  فراتر از توانمندی های معمول نرم افزارهای مدل سازی رفته و به عنوان مثال به خوبی می تواند به جایگزینی آنها دست زند.

تحلیل عاملی با اموس

AMOS نه تنها کلیه ویژگی های نرم افزارهایی نظیر LISREL  را داراست بلکه خصایص منحصر به فردی دارد که آن را از سایر نرم افزارهای مدل سازی متمایز می کند. آموس مدل ترسیم شده در صفحه میانجی را به عنوان مدل می پذیرد و خروجی های آن به خوبی و با کیفیت بالا قابل انتقال به سایر برنامه های تحت ویندوز است. کاربران این امکان را دارند که با تغییر قلم ها، رنگ ها، ضخامت پیکان‌ها، اندازه پارامترها و مکان قرار گرفتن آنها مدل مدون را به زیباترین شکل و مطابق با سلیقه خود درآورد.

امکان مدیریت داده ها به اشکال مختلف را داراست و به خوبی می تواند داده ها را در قالب های مختلف چه به شکل خام و چه به شکل ماتریس های واریانس ـ کوراریانس یا همبستگی از سایر نرم افزارها فراخواند. از دیگر ویژگی های این نرم افزار توانایی مدیریت داده های چندگروهی است به نحوی که می‌توان مدل ها را برای نمونه های مختلف مورد آزمون قرار داد و نتایج را به سادگی با یکدیگر مقایسه کرد.

تحلیل آماری پایان نامه با آموس | تحلیل اماری با اموس

مدل بازگشتی در AMOS

مدل بازگشتی در AMOS

قابلیت های تحلیل آماری با AMOS

تحلیل آماری با AMOS و تعیین روابط بین متغیرها

تحلیل آماری با AMOS و یافتن مدل مناسب برای داده ها

تحلیل آماری با AMOS و استفاده از نمودارها برای تعیین روابط

تحلیل آماری با AMOS و کاربرد آن برای چگونگی و چرایی داده ها

تحلیل آماری با AMOS و دسترسی همزمان به نرم افزار  SPSS

تحلیل آماری با AMOS و قابلیت استفاده از فضای گرافیکی

تحلیل آماری با AMOS و تحلیل چندگانه قابلیت ترکیب مدلها

تحلیل آماری با AMOS و ایجاد مدل

کاربرد تحلیل آماری با AMOS در برخی از رشته ها مانند:

تحلیل آماری با AMOS در رشته مدیریت

تحلیل آماری با AMOS در رشته علوم اجتماعی

تحلیل آماری با AMOS در رشته روانشناسی

تحلیل آماری با AMOS در رشته سنجش و اندازه گیری

و برخی رشته های دیگر علوم انسانی

 

تیم تحلیل آماری با AMOS موسسه بامدیر ، از بهترین و مجرب ترین متخصصان آماری کشور تشکیل شده است. این مجموعه به شما مشتریان عزیز اطمینان می‌دهند که تحلیل آماری پژوهشهای شما را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان انجام دهند. این مجموعه برای انجام تحلیل آماری پایان نامه‌ های کارشناسی ارشد و دکتری، تخفیف‌های ویژه‌ای را در نظر دارد. لازم بذکر است تحلیل آماری انجام شده در قالب فایل WORD  که به آسانی قابل اضافه شدن به پایان نامه شماست، تهیه و به شما ایمیل خواهد شد.

 

شما می توانید از قسمت تماس با ما سفارش تحلیل خود را ثبت نمایید  و یا اینکه از طریق تلگرام و یا تماس مستقیم با شماره 09363227571 در ارتباط باشید.