دانلود نرم افزار آماری AMOS

نرم افزارهای آماری

دانلود نرم افزار آماری AMOS

AMOS مخفف عبارت Analysis of Moment Structures مي باشد. AMOS را می توان یکی از موفق ترین نرم افزارهایی دانست که به طور خاص برای مدل سازی معادله ساختاری طراحی شده اند. هرچند هدف اصلی از طراحی این نرم افزار مدل سازی است، اما قابلیت اجرای مجموعه ای از تحلیل های کمی و آماری معمول نیز به وسیله این نرم افزار وجود دارد.

نرم افزار AMOS توسط شرکت SPSS به بازار عرضه شده است و برای اجرا نیاز به حداقل 256 مگابایت RAM و 125 مگابایت فضای آزاد بر روی دیسک است. این نرم افزار دارای دو نگارش دانشجویی و کامل است. تنها محدودیت نگارش دانشجویی آن نسبت به نگارش کامل این است که مدل شما نمی تواند بیش از 8 متغیر مشاهده شده داشته باشد.

دانلود نرم افزار آماری AMOS

مروری بر مقاله هایی که تحلیل داده های آن ها برمبنای مدل سازی قرار دارد نشان می دهد که این برنامه به خوبی جای خود را در میان نرم افزارهای موجود در زمینه مدل سازی باز کرده و استفاده از آن به سرعت در حال گسترش است. با توجه به این که در حال حاضر به روز کردن و عرضه این نرم افزار توسط شرکت SPSS انجام می شود و این نرم افزار به همراه نگارش های 16 به بعد نرم افزار SPSS عرضه می شود.

IBM SPSS Amos نرم افزار اموس AMOS یکی از نرم افزارهای آماری مناسب برای تحلیل داده‌ های پایان نامه مدیریت و علوم انسانی است. نرم افزار تحلیل آماری اموس AMOS جهت محاسبات تحلیل عامل و مدل معادلات ساختاری استفاده می‌شود. برونداد نرم‌افزار اموس به صورت گرافیکی بوده و لذا درک مطلب را تسهیل میکند .

دانلود با لينك مستقيم با حجم 167 مگابايت به همراه license

 

پسورد فايل فشرده : soft98.ir

 

نسخه دانشجوئی AMOS

ورژن 22 و نسخه های جدیدتر AMOS نیاز به چارچوب دات نت (.NET) دارند که در ویندوز XP موجود نیست. حتی زمانی که فریم ورک دات نت را نصب کنید بازهم نصب آموس ذر ویندوز XP با پیام خطا همراه می شود. تنها راهکار پیشنهادی ما برای کاربران XP استفاده از نسخه دانشجوئی است. نسخه ۵ نرم‌افزار اموس به رایگان از سایت تولیدکننده آن قابل دانلود است که در لینک زیر می‌توانید آن را دانلود کنید. نسخه رایگان AMOS که به نسخه student یا دانشجوئی موسوم است تنها برای ۸ متغیر و ۵۴ پارامتر قابل استفاده است.

 

دانلود نسخه 5 نرم افزار AMOS