تحلیل آماری با SPSS

دسته‌بندی نشده

تحلیل آماری با استفاده از SPSS

تحلیل آماری با SPSS یکی از پر استفاده‌ترین تحلیل‌های آماری پایان نامه و مقالات می‌باشد. نرم افزار تحلیل آماری SPSS توسط شرکت IBM به طور مداوم بروز رسانی می‌شود و امکانات جدیدی به آن اضافه می‌گردد. آخرین نسخه این نرم افزار ‌SPSS 22 می باشد که در سال ۲۰۱۲ توسط شرکت بزرگ IBM عرضه شده است. SPSS مخفف کلمات SCIENCES STATICAL PACKAGE FOR THE SOCIAL  به معنای بسته آماری برای علوم اجتماعی است. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای تحلیل آماری می باشد که در علوم اجتماعی و علوم پزشکی به صورت گسترده برای انجام تحلیل‌ آماری به کار گرفته می شد. اما گستردگی خدمات و امکانات جالب این نرم افزار سبب شده است که استفاده از آن بسیار گسترش یابد و امروزه پراستفاده‌ترین نرم افزار تحلیل آماری به شمار می‌رود.

انجام تحلیل آماری با SPSS به طور کلی شامل چهار مرحله است: در مرحله اول داده ها وارد صفحات گسترده می شود. در مرحله دوم آزمون آماری مناسب با فرضیه های تحقیق انتخاب می شود. در مرحله خروجی تجزیه و تحلیل داده ها به وسیله SPSS نمایش داده می شود. و در مرحله چهارم نتایج مورد تحلیل و تفسیر بیشتر قرار گرفته و در یک ساختار استاندارد گزارش می شود.

در اینجا به برخی از تحلیل های اماری که با نرم افزار SPSS در سایت با مدیر انجام شده است اشاره می شود.

تحلیل آماری با Spss

تحلیل آماری با SPSS در رشته های مدیریت

تحلیل آماری با SPSS در رشته علوم اجتماعی

تحلیل آماری با SPSS در رشته علوم اقتصادی

تحلیل آماری با SPSS در رشته مشاوره و راهنمایی

تحلیل آماری با SPSS در رشته کتابداری

تحلیل آماری با SPSS در رشته سنجش و اندازه‌گیری

تحلیل آماری با SPSS در رشته مشاوره

 

لینک دانلود نرم افزار تحلیل آماری با SPSS

شما می‌توانید نرم افزار آماری spss  را دانلود و با استفاده از کتب و آموزش‌های موجود به فراگیری آن بپردازید. همچنین همکاران ما در سایت با مدیر آماده‌اند تا در صورت نیاز تحلیل‌های مورد نظر شما و تحلیل‌های پیچیده را انجام دهند.

برای دانلود نرم افزار SPSS به لینک‌های زیر مراجعه نمایید.

دانلود ورژن جدید SPSS

تیم تحلیل آماری با SPSS سایت با مدیر، از بهترین و مجرب ترین متخصصان آماری کشور تشکیل شده است. این مجموعه به شما مشتریان عزیز اطمینان می‌دهند که تحلیل آماری پژوهش‌های شما را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان انجام دهند. این مجموعه برای انجام تحلیل آماری پایان نامه‌ های کارشناسی ارشد و دکتری، تخفیف‌های ویژه‌ای را در نظر دارد. لازم بذکر است تحلیل آماری انجام شده در قالب فایل WORD  که به آسانی قابل اضافه شدن به پایان نامه شما است، تهیه و برای شما ایمیل خواهد شد.

برای ثبت سفارش خود می توانید از طریق فرم زیر اقدام نمایید و یا با شماره موبایل 09363227571 از طریق تلگرام در ارتباط باشید.